2 Nisan 2009 Perşembe

Cancan Parkta





Bu gün Can ile ilk kez birlikte dışarıya çıktık. Pırıl pırıl bir İstanbul havası vardı. Can dışarı çıkınca çıldırdı, O arabasında biz Gamse Ablasıyla yanında avaz avaz bağıra çağıra kuşlara kedilere heyecanlana heyecanlana parka gittik.

İlk kez salıncağa bindi tabi, Gamse Ablasının kucağında , çok sevdi. Salıncaktan inince ağladı hatta.
Eve gelince de temiz havanın etkisiyle tam iki saat uyudu.
.Bu arada evde ne kadar yastık varsa Cancan 'ın tahtı için etrafında:)))) gördüğünüz gibi hehehehe

3 yorum:

  1. aaaaah oğlum benim ne tatlı uyuyorsun.aşkım bitanem...

    YanıtlaSil
  2. Canparem ben çocukken parktan hiç çıkmazdım.Annem zorla sokardı eve beni.O zamanlar çok eğlendiğimi düşünürdüm.Ama yanılmışım.Seninle parka gitmek eğlencelerin en güzeliymiş.Seni çok seviyorum bebeğim.

    YanıtlaSil